Pelin’siz Bahçeköy Bahçeköy değildir..

Tarih 30 Mart, gün Cumartesi.. Pelin’in sınavı var diye buluşamadık. Eee n’apacağım ben? E hadi dedim bari bisiklete bineyim.. Sabah erkenden çıkmayı planladım, saat 7-8 gibi çıkacaktım. Aaa bir baktım saat 11 olmuş. Neyse dedim hadi çıkayım..

Bahçelievler’den çıktım, Bakırköy, Zeytinburnu derken Eyüp’e doğru devam ettim.. Amacım Eyüp’ten Kemerburgaz’a, oradan Bahçeköy’e, oradan Gümüşdere’ye, Sarıyer ve sahilden tekrar Bahçelievler.. İyi de arkadaşım demezler mi adama “İlk önce yolları öğren öyle git” diye. Eyüp’ten Kemerburgaz’a çıkacağım diye bir yollara girdim, kayboldum. Neyse orda bir iki dayıya sordum yönlendirdiler beni. Kemerburgaz yoluna girdim.. Burada yol çok geniş. Ne kadar her taraf kamyon olsa da herhalde 4metrelik bir güvenlik şeridi var. Oradan Kemerburgaz’a doğru devam ettim. Tatlı tatlı rampalardan Göktürk girişine vardım. Burada çok güzel bir iniş var. Bir ara km saatim 60 km/s’e vurdu. Aman dedim hemen frenledim kendimi, korkuyorum hızdan. Göktürk’e varınca biraz dinlenip soda falan içtim meydanda, pek sessiz sakin bir yer. Meydanda durduğum sürede ne kadar insan varsa hepsi birbiriyle muhabbet etti. Herkes birbirini tanıyor =).

Sodamı içtikten sonra Bahçeköy yoluna girdim. Harika bir yol. Orman içinde, hafta sonu olmasına rağmen tek tük araba geçiyor ama yol çok dar. Bazı bazı ürkmedim dersem yalan olur. Kah rampa çıktım kah rampa indim -ki çıktığım rampalarda %12 gördüm-. Sonunda Bahçeköy’e vardım. E hazır buraya gelmişken Trek’e uğradım. Sami ve Aram’la iki hoşbeş yaptıktan sonra tekrar yola koyuldum. Gümüşdere’ye devam etsem mi dedim ama vazgeçtim sonra. Zaten geç çıkmıştım, iyice akşama kalmayayım dedim.

Bahçeköy’den Çayırbaşı’na inen yola girdim. Sanırım hiç pedal basmadan Çayırbaşı’na kadar indim. Ormanın içinden çıkıp bir anda denizle burun buruna geldim. Mavi ve yeşil.. Sarıyer güzel bir yer=). Buraya kadar geldim bir de işyerime uğrayayım dedim. Tam iş yerimin önündeki ışıklardan dönerken bir çukuru fark edemedim. Ön tekeri kurtardım ama arka tekerlek hızla çukura girdi ve hayatımın ilk yılan ısırığı patlağımı gerçekleştirdim =). İş yerime girip suyumu içtim, lastiğimi tamir ettim. Tekrar yola koyuldum.

Sahilden giderken şunu fark ettim, hafta sonu hava güzelken sahil yollarına inmemek lazım. Tarabya’dan Bebek’e kadar trafik var. Kaç tane Ferrari, Jaguar geçtiğimi sayamadım bile =). Bebek’e geldiğimde bayağı bir yorulmuştum. Azıcık orada sahilde oturup dinlendim. Sonra tekrar yol.

Tekrar mola vermeden Bahçelievler’e kadar ulaştım. Bayağı bir yorulmuştum. Duşumu yapıp doğrudan yatışa geçtim =). Uzun ve hüzünlü bir tur oldu benim için Pelin’im olmadığından. Ama Pelin’i de alıp bir gün aynı yolları geçeceğim =).

Toplam Mesafe : 104.31 km
Toplam Sürüş Süresi 04:31:39
Ortalama Hız : 23.00 km/s
Toplam Tırmanış : 1,445 m.
Ortalama Sıcaklık 22° (15°-29°)

Bu yazının kalıcı bağlantısı https://kirlibisikletler.com/2013/04/pelinsiz-bahcekoy-koy-degildir/